Κυριακή, 17 Οκτωβρίου 2010

ΔΗΛΩΣΗ-ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ του Νίκου Λεγάκη

Πειραιάς 15/10/2010
ΔΗΛΩΣΗ-ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


  • Προς όλες και όλους, Πειραιώτισσες και Πειραιώτες, που συμμετέχουν ή στηρίζουν τη «ΣΥΜΜΑΧΙΑ στον ΠΕΙΡΑΙΑ».
  • Προς τους Πολίτες του Πειραιά

Αγαπητές φίλες, αγαπητοί φίλοι,

Σας ανακοινώνω ότι είμαι υποχρεωμένος να απουσιάσω εκτάκτως για μερικές μέρες από την εκλογική μάχη.
Πρόκειται να υποβληθώ σε μια αναγκαία για την υγεία μου αγγειοχειρουργική επέμβαση στο Λονδίνο, τη Δευτέρα 18/10/2010. Προσπάθησα να την αναβάλω και θεωρούσα ότι θα προγραμματιστεί για μετά τις εκλογές, αλλά ο αυστηρός προγραμματισμός του εγγλέζικου νοσοκομείου δε μου άφησε αυτό το περιθώριο. Ειδοποιήθηκα ξαφνικά και πρέπει να είμαι εκεί μεθαύριο, Κυριακή.
Θα επιστρέψω έγκαιρα, ώστε να είμαι παρών στην τελική φάση της μάχης για τη νέα ελπίδα στον Πειραιά.
Στο διάστημα της απουσίας μου θα καταβάλω κάθε προσπάθεια, και ήδη οργάνωσα τις προϋποθέσεις , ώστε να παρακολουθώ καθημερινά τις εξελίξεις και να παρεμβαίνω με ανακοινώσεις. Θα με βοηθήσετε σε αυτό εσείς, οι άξιοι και άξιες συναγωνιστές και συναγωνίστριες, που συμμετέχετε στο ψηφοδέλτιο μας, στηρίζετε την υποψηφιότητά μου και τιμάτε τη συλλογική προσπάθεια της ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ στον ΠΕΙΡΑΙΑ.
Με αυτοπεποίθηση για τη νίκη, με αισθήματα αγάπης και με συναγωνιστική αλληλεγγύη, είμαι επίσης βέβαιος ότι η αναγκαστική απουσία μου δε θα επηρεάσει καθόλου τον ωραίο αγώνα μας.
Όταν με το καλό επιστρέψω, αισιοδοξώ ότι εσείς, με την πείρα σας στα Πειραιώτικα δρώμενα και με την ανιδιοτελή προσφορά, σας θα έχετε ήδη φέρει τη «ΣΥΜΜΑΧΙΑ στον ΠΕΙΡΑΙΑ», πολύ κοντά στη δικαίωση των προσδοκιών για μια μεγάλη ελπιδοφόρα ανατροπή.


Κοινοποίηση: Υποψήφιους Δημάρχους Πειραιά

    Καλή αντάμωση
    Με αγάπη και αισιοδοξία
Νίκος Λεγάκης
      Υποψήφιος Δήμαρχος Πειραιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου